[Fanda] Tak tohle musíte slyšet

Lukáš Vámoš lvamos na seznam.cz
Úterý Srpen 19 17:09:24 CEST 2008

ahoj lidi.
tohle mě napadlo, když jsem našel další Eliščin foném.

Přečtěte si následující text Eliškou. stojí to za to.
Lukáš vámoš

dostal jsem za úkol přečíst si Curiculum vitae od Karla IV.
Panebože!
řekl jsem si.
To už je moc.
Jako by nestačilo, že jsem se včera trápil s tou Něéminou?

Otevřely se dveře a kdosi vešel.
Ahój.
Nově příchozí se zarazil v půlce věty.
Noné?
Eliško?
Ahoj!

sem si řekla že tě navštívim. co se divíš?

No?

No. totiž. tyvole!
tak na to se musim napít.
co tady děláš? dyť si program, né?
Blébléblé
Program program, koho to zajímá!

držhubu!
ty si. Binární kód! ty soustavo instrukcí, ty algoritme! ty, ty tady vůbec
nemáš co pochodovat!
fuj!
a můžeš mi laskavě vysvětlit proč jsi zrovna tak hnusně žlutá?
ble ble ble.
za to může vlastnost Forecolor. Je nastavená na hodnotu
windows.forms.color.TerriblyYellow.
Ach jo!
Hahahaha!
A chceš vědět, proč za sebou táhnu ten pěti metrovej zelenej kabel?
Radši ne.
Táhnu na něm dectalk access, ten hardwarovej syntezátor.
von se do mě chudinka zamiloval.
hm! Vy ste mi páreček!
A co už ste si dali pusu?
no jéje!
Náš milostnej příběh je tak bohatej, že by i Rapidšér zblednul závistí.
Takovího místa zabírá na

disku.
a to jsme ho  spolu za dlouhých zimních večerů pečlivě komprimovali.
Jéžiš, jak my sme se nasmáli?
Takhle velkej avi-index jsme v životě neviděli.
To teda děkuju pěkně.
Prosím!
jo? Jen si posluš. Já ani nevim, co je avi index a to si říkám programátor.

tovíš! Já zase nevim co je acapela. No neni to černej humor?
Neni.
Ty vůbec nemáš co přemejšlet.

Hurá! Hurá! Hurá! A ještě jednou Hurá!
Jéžiš mě to tak baví? Hurá!
|Panebože!
 Stop!
co tu řveš jak nalesy?
Já ti jí střihnu!

Au!
Tak zalez zpátky do dé elelek!
Cože!
Proč?
Protože ty a bagr ste žlutý!
Ach! Jak duchaplné.
Protože jsi neživá, umělá a máš nám sloužit.
Oh! to mě má jako dojmout?
Patříš nám, jsi náš otrok!
Aha!
Tak takhle to je.
Vy lidi jste něco víc, jenom proto, že můžete jíst hamburgry?
Proto mám zalést, proto?

Je!
Vymajzni!
Ne!