[Fanda] Preplacany system

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Srpen 19 15:08:43 CEST 2008

Zdravím,

moc prosím ty, kteří skutečně dané problematice rozumí a neřídili by se v
rámci této otázky instinktem stejně jako já.
Mám následující potíž: Stačí při systému Win Vista kombinace ochrany v
podobě integrovaného Windows Deffendera (jakýsi firewall přímo od
Microsoftu) + antivir Nod32?
Ptám se proto, že uvažuji, zda je tato kombinace dostačující, nebo zda bych
si měl instalnout ještě Spybot 1,6? To by byla už další rezidentní ochrana a
nevím, či je to už zbytečné přeplácávat, nebo naopak tato kombinace Win
deffendera + Noda stačí proti spyware a addware?
moc díky a s pozdravem
Vítek