[Fanda] Nastavení Eset nod 32

Michal Borek borek na adaptech.cz
Úterý Srpen 19 12:56:12 CEST 2008

Ještě jednou Vás zdravím,

Pokud je to tedy tak, pak bych Vám navrhnul, abyste si stáhl a
nainstaloval novější verzzi antivirového programu NOD32 a to buď verzi
2.7 nebo verzi 3.xx. Do této verze pak jen přepište svůj licenční klíč,
tedy jméno a heslo a mělo by to všechno fungovat. V případě, že by Vaše
licence v novější verzi nefungovala, tak už Vám zbývá jen kontaktovat
technickou podporu přímo společnosti ESET a popsat jim svůj problém.

S pozdravem

Michal Borek