[Fanda] Nastavení Eset nod 32

Michal Borek borek na adaptech.cz
Úterý Srpen 19 10:24:51 CEST 2008

Zdravím Vás ještě jednou, podívejte se prosím do Program Files a poté do
složky, ve které je nainstalován Váš nativirový program NOD32. V této
složce by mohl být soubor "nod32kui.exe". Pokud ano, jeho spuštěním
vyvoláte již zmiňovaný Control Center.
Netuším, jakou máte verzi tohoto softwaru, ale zas takový rozdíl by mezi
nimi být neměl.

S pozdravem

Michal Borek