[Fanda] Nastavení Eset nod 32

Michal Borek borek na adaptech.cz
Úterý Srpen 19 08:37:00 CEST 2008

Zdravím,

s nastavením aktualizací pro NOD32 je to snadné. V nabídce Start si ve
složce Programy nebo Všechny programy, podle toho, jaké máte nastavení
vzhledu ve Win XP, najdete složku ESET a v ní bude položka NOD32 Control
Center a tu spustíte. Spustí se vám okno se stromem položek. Úplně dole
najdete položku Nástroje systému, kterou je možno rozbalit. Po jejím
rozbalení vyhledejte položku Plánovač a na ni najeďte kurzorem. Jakmile
se na ní kurzor objeví, vedle tohoto okna se zobrazí další, ve kterém
bude několik zaškrtávacích polí. Do tohoto okna se můžete přesunout
pomocí kláves CTRL+TAB a hned první zaškrtávací pole je pravidelná
automatická aktualizace. Zaškrtněte jej a problém by měl být vyřešen. Po
zaškrtnutí tohoto zaškrtávacího pole stačí stisknout klávesu ESC.
Program si nastavení bude pamatovat.

S pozdravem

Michal Borek