[Fanda] miranda zlobí a nechce přestat

Zdeněk Kaiser zdenek.kaiser na email.cz
Pondělí Srpen 18 20:03:45 CEST 2008

Zdravím, když si dáte v mirandě položku možnosti nastavení, a tam přejdete
na položku icq rozbaleno, pak tam přejdete tabem na položku možnosti
připojení zabezpečit přihlášení ND5 tuto položku mezerníkem odškrtnete pak
přejdete tabem na ok dáte entr tím nastavení uložíte. pak když se přepnete
do stavu online tak by mnělo vše správně fungovat s pozdravem Zdeněk. -----
Původní zpráva -----
Od: "giebisch karel" <giebisch na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 18. srpna 2008 12:39
Předmět: [Fanda] miranda zlobí a nechce přestat

zrovinka jsem se rozhodl zrušit používání qipu a přešel jsem na mirandu.
instalace proběhla úspěšně, vše funguje, jen mivadí jedna velice důležitá
věc. nemohu se vůbec přepnout do stavu online. vůbec netuším proč. k účtu
jsem přihlášen zprávně. prosím pomozte. když kliknu na online stav, nic se
nepřihodí.
Karel Giebisch.