[Fanda] miranda zlobí a nechce přestat

Zdeněk Kaiser zdenek.kaiser na email.cz
Pondělí Srpen 18 19:43:50 CEST 2008

Zdravím, když vejdete do možností mirandy a tam najdete položkuicq
rozbaleno, tak přejdete tabem na položku možnosti připojení zabezpečit
přihlášení ND5 tuto položku mezerníkem odškrtnete a přejdete tabem na ok
toto nastavení entrem potvrdíte tak bi mnělo bít vše v pořádku pak když dáte
v mirandě stav online tak bi mnělo vše fungovat s pozdravem
       ---- Původní zpráva -----
Od: "giebisch karel" <giebisch na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 18. srpna 2008 12:39
Předmět: [Fanda] miranda zlobí a nechce přestat

zrovinka jsem se rozhodl zrušit používání qipu a přešel jsem na mirandu.
instalace proběhla úspěšně, vše funguje, jen mivadí jedna velice důležitá
věc. nemohu se vůbec přepnout do stavu online. vůbec netuším proč. k účtu
jsem přihlášen zprávně. prosím pomozte. když kliknu na online stav, nic se
nepřihodí.
Karel Giebisch.