[Fanda] Prijeti vlastni zpravy v gmailu do konference Fanda

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pondělí Srpen 18 16:23:49 CEST 2008

Ahoj Miloši,

Proč si nedáš gmailový účet do oe nebo podobného mailového klienta? Pokud
máš účet v programu, který používáš na odesílání mailů tak by mělo být vše v
pohodě jen musíš pak přepsat port pro příchozí poštu z 110 na 999 a odchozí
poštu z 25 na 465. Já s Gmailem potíže nemám.

Honza
Miloš Šmíd napsal:
Ahoj, Fandové,
dotaz na ty z Vás, kteří používáte gmail:
napíšu příspěvek do Fandy z gmailu, ale neobjeví se mi v doručené poště ani
ve štítku. Přijde mi jen dopis s tím, že byl příspěvek přijat. Když dám
zprávu vyhledat, objeví se. Možná bych raději měl, aby mi zpráva přišla
normálně, jak jsem na to zvyklý z OE. Kde se to dá nastavit? Díky. Odpovědi
neboli když na něco odpíši, to se mi zobrazí normálně. Díky. Miloš

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3364 (20080818)

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3365 (20080818)

http://www.eset.cz