[Fanda] problém z cdexem

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 18 12:07:42 CEST 2008

Dobrý deň,
Ja si myslím, že nemáte vybratý správny enkodér. Skúste v cdexe vojsť do
nastavení klávesovou skratkou F4, potom v dialógu prejsť na záložku kde
sa nastavujú parametre kódovania a v zozname vybrať lame encoder,
prípadne tiež nastaviť ostatné parametre.
Inak odporučil by som aktualizovať na cdex 1.7 beta.

PV