[Fanda] Nastavení zobrazení v Microsoft Outlook 2003

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Srpen 18 11:46:50 CEST 2008

Ahoj, Honzo,
zkusím poradit, i když nevím, zda budeš úplně spokojen. Volby, které jsi
hledal, jsem našel tak, že jsem klikneknul na záhlaví či panel, kde jsou
právě tato tlačítka jako Řadit podle Důležitost, Ikona, Příloha, Od a tak
dále a pak vybral poslední položku dole Vlastní nastavení aktuálního
zobrazení. Jinak jsem to stejně jako ty v Možnostech zatím nepřišel. Tak
snad - zkus pomocí JAWS či jiného virutálního kurzoru.
Miloš