[Fanda] prográmek qip

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pondělí Srpen 18 11:44:47 CEST 2008

Zdar Karle.

No já mám qip také na notebooku, ale není to uplně ono. Musel sem hledat
verzi, která by fungovala, i tak, se musí na přečtení kontaktů používat jaws
kurzor, na zprávy také a když si píšeš s více lidmi na jednou, tak je to
všechno v jednom okně a špatně se v tom plácá. Jde to sice někde přepnout
tak, aby se ta okna rozdělila, ale zatím sem nenašel kde.
Jestli chceš, tak ti tu verzi, která mi chodí můžu poslat, ale až večer nebo
zítra, protože to mám v práci a nevím, jestli se tam dneska dostanu.
Obecně bych ale místo qip doporučil mirandu. Tu mám tady na velkém kompu a
chodí dobře.
       Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "giebisch karel" <giebisch na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 18, 2008 11:37 AM
Subject: [Fanda] prográmek qip

zdravím přátelé. nainstaloval jsem si prográmek qip, který by měl
komunikovat s icq. můžete mi prosím poradit jak umožnit jawsu, aby v tomto
prográmku četl? nechce mi to číst kontakty, zprávy atd.
Karel Giebisch.

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080817-0, 17.08.2008
Testovano: 18.8.2008 11:37:55

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080817-0, 17.08.2008
Testovano: 18.8.2008 11:44:50