[Fanda] Hry v .net framework

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Srpen 17 14:30:55 CEST 2008

Dobrý den,

directX dneska potřebuje spousta softwaru, neviděl bych v tom problém,
navíc Wokna už v sobě nějakou verzi mají.

Co se týče ozvučení, pro pevně dané řetězce je lepší namluvení člověkem,
pokud se ale budou v textu objevovat uživatelem zadané řetězce, pak je
lepší SAPI. Osobně bych nechal výběr na uživateli, protože hra ozvučená
přes SAPI bude mít menší objem stahovaných dat.

Zdraví

TomVal