[Fanda] radiovy prehravac

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Sobota Srpen 16 00:01:26 CEST 2008

Laco. Stáhni si češtinu, slovenčinu to asi nemá. A to od p. Ing. Hrubeše.
Nabízel to. A jinak buď trpělivý. Snad každému to hraje a to v pohodě, tak
to bude hrát i tobě. A někdy, jsou-li zrovna potíže s internetem, nebo je-li
zrovna ta žádaná stanice z nějakého důvodu nedostupná, tak to opravdu říká,
že spojení není možné. To nic není, zkus něco jiného.
Já se se všemi na týden loučím, tak neplačte!
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Friday, August 15, 2008 11:35 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] radiovy prehravac

Zdravíčko, tak som si zo zvedavosti vyskúšal ten Sceramerradio, ja mám
verziu 03. Skopíroval som ten súbor, tak ako bolo odporúčané, spustil som
Screame a objavilo sa mi zopár tlačítok, medzi iným aj plaj, no keď som to
stlačil, nič sa nestalo. Po chvíľke to vypísalo, že update bol úspešne
uskutočnený, čo som odklepol. Tak som teda vošiel do toho menu favorites a
vybral som si rádio, napr. zabudnuté hity a buch enter. No a ono mi to
nehralo, len to vypisuje, že conecting.
Čo mám ešte spraviť, aby to hralo? Mne ten program kecá v angličtine, v
settingsu sú síce languages, ale žiaden z jazykov, ktorému by som rozumel
tam nie je. Môže niekto poradiť, spôsob, ako tam dať cz,sk, alebo hu ak
ovšem niečo z toho jestvuje.
Za rady vopred dikes - L