[Fanda] Prolémy s internetem

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 14 21:40:13 CEST 2008

Zdravim,

Nemít antivir je dost risk. Nod32 od Esetu je sice kapku draší, ale na
průkaz ztp poskytují slevu 50% neboli- zaplatíš jen polovinu z původní ceny
a licenci můžeš mít na 2 roky.

Stačí na stránkách esetu vyplnit objednávku a zaškrtnout políčko,že
požaduješ 50% na ztp. A Pak jim po vyzvání zaslat kopii průkazky napříklat
ve formátu ppt jedná se o formát pro Microsoft paver point.  Na mail příjde
faktura, kterou uhradíte a i licenční certifikát tyto dvě věcidoporučuju
uložit na usb a opatrovat.

Nebo jak psal pan Gomboš stáhnout si Avast.

Zdraví
Ja Danko
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of artez1
Sent: Thursday, August 14, 2008 6:27 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] Prolémy s internetem

Zdravím. Mám problémy s internetem, ale nejsou to problémy na naší lince,
ověřoval jsem to přez poskytovatele. Internet se spomaluje a nemohu se nikam
dostat. Nemám ale žádnej antivir, protože demoverze jinejch antivirů
vypršely. Děkuji.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3356 (20080814)

http://www.eset.cz