[Fanda] Prolémy s internetem

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 14 21:12:43 CEST 2008

zdar.

Proč si nedáš alespoň avasta, když se ti nechce nic kupovat. není to špička,
ale je bezplatnej a lepší něco než nic.
Jinak radu nevím, ale je dost možný, že už tam máš nějakou trojskou kobylku,
nebo nějaké podobné milé zviřátko. Taky se podívej, jestli někde něco
nestahuješ, nebo někdo nestahuje od tebe, pokud takové věci podnikáš.
        Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "artez1" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 14, 2008 6:26 PM
Subject: [Fanda] Prolémy s internetem

Zdravím. Mám problémy s internetem, ale nejsou to problémy na naší lince,
ověřoval jsem to přez poskytovatele. Internet se spomaluje a nemohu se nikam
dostat. Nemám ale žádnej antivir, protože demoverze jinejch antivirů
vypršely. Děkuji.

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080814-0, 14.08.2008
Testovano: 14.8.2008 21:08:00

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080814-0, 14.08.2008
Testovano: 14.8.2008 21:12:46