[Fanda] STOP: RE: Descent into madnes

artez1 artez1 na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 14 15:26:16 CEST 2008

Dobrá, jednal jsem v afektu, nechte to plavat.
----- Original Message -----
From: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 14, 2008 2:38 PM
Subject: Re: [Fanda] STOP: RE: Descent into madnes

> Ano, v archivu můžete najít skutečně příspěvky, které se odchytit
nepodařilo. Ale jelikož u Vás to byl již několikátý případ během krátké
doby, proto ta reakce do konference. A další věcí je, že nemůžete vědět,
jestli tomu člověku někdo něco řekl, nebo ne, jelikož většinu podobných
reakcí řeším soukromě.

> Jinak Fanda funguje jako naprosto standardní moderovaná konference
(kterých je v dnešní době už jen poskrovnu, jelikož většina serverů nemá na
to HR), jenž má dané téma, a úkolem moderátora je právě to, aby diskuze
probíhala korektně a v rámci tématu.