[Fanda] STOP: RE: Descent into madnes

Karel Břinda brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 14 13:24:57 CEST 2008

Dobré odpoledne,

dodržujte, prosím, zaměření konference (pane Artezi, je to Váš dlouhodobý problém!). Přesně tenhle typ příspěvků sem nepatří, stejně jako včerejší dotazy na to, kde stahovat hudbu. Tohle je konference pro konzultaci technických problémů se speciální výpočetní technikou, nikoliv fanoušků her.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of artez1
Sent: Thursday, August 14, 2008 12:20 PM
To: Fanda Konference
Cc: Konference blind computer games
Subject: [Fanda] Descent into madnes

Zdravím. Nevím si rady ve hře Descent into madnes. Hrál jsem a pak jsem našel ingredienci pro tu Doktorovu manželku. Ta mi dala klíč od garáže, já ji otevřel, našel jsem Benzín ne bo co to bylo a ještě nějakej klíč. Ten sem použil na dveře do dolní haly a zabil mě tam doktor. Jak pokračovat? Děkuji.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3327 (20080805) __________

http://www.eset.cz