[Fanda] Identifikace volajiciho na Skype s NVDA

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 12:32:07 CEST 2008

Dobrý deň,

miroslavazavodna na seznam.cz  wrote:
> mohl by mi, prosím, někdo z Vás říct, jestli se dá rozpoznat
> volajícího, aniž bych musela otevírat Skype, jít do nabídky "hovor",
> atd.? Pokud je Skype plugin v Mirandě, dá se to zjistit celkem rychle,
> ale mně jde spíše o to, zda to jde, pokud Skype mám samostatně.
Ja momentálne skúšam skype 4.0 beta a keď niekto volá objaví sa okno
skype, kde priamo v zozname aktívnych konverzácií môžem prečítať kto
volá ešte pred tým, že by som hovor prial. Nepamatám si už presne ako sa
chovajú staršie verzie, ale myslím si, že okrem možnosti pozrieť do menu
sa isto dá nastaviť bublina na systrayi, príp nejaké vyskakovacie okno.
NVDA si myslím, že by mal tieto veci zvládnuť.

PV