[Fanda] software na kontrolu deti na internete

Miroslav Železný miroslav.zelezny na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 14 10:26:20 CEST 2008

Dobrý den,

Omlouvám se,včera jsem opomněl ke své odpovědi přidat odkaz na stažení
programu Parental filter.
Činím tak dodatečně dnes a přidávám i odkaz na stažení obdobného programu
SmartParental Control

Parentel filter stáhnete zde:
http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a_site/bezpecnost/ostatni/parental-fil
ter/download/?g[hledano]=parental&g[oz]=3.0

Smart Parentel kontrol stahnete zde:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/ostatni/smart-parental-contro
l/download/?g[hledano]=parental&g[oz]=2.0

Příjemný den
M.Železný
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Miroslav Železný
Sent: Wednesday, August 13, 2008 6:04 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] software na kontrolu deti na internete

Dobrý den,

Já jsem instaloval sestře na počítač program Parental filter.
Blokuje nevhodné stránky pro děti např. porno stránky apod.
Je možno i přidat individuální seznam.
Zda je ale přístupný pro nevidomé nevím,osobně jej na počítači nemám.

Železný