[Fanda] posílání odkazů na e-mail

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Čtvrtek Srpen 14 07:19:37 CEST 2008

dobrý de! Stačí adresu napísať do samostatného riadka a malo by to robiť to
čo myslím chcete.
Zdravím!
mišo!!
Michal Ondruška
mi-oko na orangemail.sk
+421905608943
----- Original Message -----
From: "Radim Vojtek" <radimvojtek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 13, 2008 6:35 PM
Subject: Re: [Fanda] posílání odkazů na e-mail

No, zkoušel jsem to, ale šlo to jako v příloze, nebo přímo když jsem otevřel
e-mail najel na to editační pole kde se čte kdo co komu napsal tak to už
jsem byl přímo na té stránce. Ale mislel jsem to tak, aby se mi pod nějakým
napsaným textem oběvil odkaz. Myslím abych na ten odkaz mohl dát entr a
teprve aby se mi otevřela ta stránka co mi kdo posílal.

http://www.eset.sk