[Fanda] posílání odkazů na e-mail

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 14 00:30:47 CEST 2008

V tom případě mám dotaz. Jak se to dělá tehdy, když nám někdo chce poslat
dejme tomu dva odkazy ke stažení. Například "použijte odkaz xxx, nebo přímý
odkaz ke stažení yvy. Tam přece nemůžeme dostat dva odkazy do jednoho mailu.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Jindřich Gombos
Sent: Wednesday, August 13, 2008 6:21 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] posílání odkazů na e-mail

ahoj.

Myslím, že je to uplně jednoduché. Když si na té stránce, kterou chceš
poslat, tak si dáš aplikační menu, odeslat, tam je v podmenu odkaz emailem,
entr a pak už jen vyplníš komu. Můžeš to poslat sám sobě, pak ho skopírovat
a poslat kam chceš, můžeš ho ale také rovnou poslat někomu jinému.
       Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44