[Fanda] blokování icq kontaktu

Milka milka.bed na seznam.cz
Středa Srpen 13 22:04:46 CEST 2008

Dobrý den přeji.
Na mirandu na můj ICQ kontakt se mi několikrát denně objevuje chat jakéhosi
neznámého kontaktu z ruska sděluje mi stále jakousi hlavičku stránky. Já to
vždy ten kontakt dám smazat, ale při mazání mi miranda prohlašuje, že
msgexport kontakt byl změněn z neznámý kontakt na jméno kontaktu a pokaždé
se to jméno mění. Jednou to byl Kaiser teď zas jakejsi faikik a už to má asi
šesté jméno co se mi sem stále vnucuje.
Jak se takového nežádoucího kontaktování mého ICQ zbavit, kde najdu
nastavovače, že mne může kontaktovat jen komu pošlu autorizaci? Prosím vás,
kdo umíte poradit, napište mi podrobně krok za krokem, jak s tím!
Moc děkuji Milka.