[Fanda] posílání odkazů na e-mail

gp1 gp1 na nextra.sk
Středa Srpen 13 21:46:41 CEST 2008

Ahoj!
V tom prípade skopíruj priamo link stránky do schránky a vlep do mailu. Jee
jedno, či bude mail klient nastavený v textovom, alebo html formáte.
V prípade IE stačí použiť skratku
Ctrl + TAB
čím sa presunieme do príkazového riadku
CTRL + C
skopírujeme linku do schránky
Ctrl + V
vlepíme do mailu
Extrahovanie priamych liniek na samotnej stránke môžeme cez kontextové menu
volbou
kopírovat odkaz
A je to...
Peter

----- Original Message -----
From: "Radim Vojtek" <radimvojtek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 13, 2008 7:35 PM
Subject: Re: [Fanda] posílání odkazů na e-mail

No, zkoušel jsem to, ale šlo to jako v příloze, nebo přímo když jsem otevřel
e-mail najel na to editační pole kde se čte kdo co komu napsal tak to už
jsem byl přímo na té stránce. Ale mislel jsem to tak, aby se mi pod nějakým
napsaným textem oběvil odkaz. Myslím abych na ten odkaz mohl dát entr a
teprve aby se mi otevřela ta stránka co mi kdo posílal.