[Fanda] Vkladani odkazu do e-mailu bylo Re: software na kontrolu deti na internete

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Středa Srpen 13 20:12:54 CEST 2008

Zdravím.
Tak existuje samozřejmě několik způsobů. Buď na samostatný řádek napsat ten
odkaz ručně, takže třeba
http://www.seznam.cz/
nebo v případě prohlížeče IEx7, když budeš na té stránce, jejíž odkaz chceš
poslat,  půjdeš klávesou F6 jedenkrát a octneš se v poli adresy té stránky,
nakopíruješ do schránky a vyklopíš v e-mailu, , dále pak je možné, pokud
používáš JAWS, tak když jsi na té stránce, stiskneš nápovědu insert+F1, jsi
v nápovědě, jeden řádek z té nápovědy vypadá takto
"adresa aktuální stránky je http://..."
ten odkaz zase vezmeš do schránky a vyklopíš v e-mailu opět na prázdný
řádek. No a pak ještě jedna možnost, pokud ještě nejsi na té stránce, jejíž
odkaz chceš někomu poslat v textu e-mailu, ale jsi na stránce, ze které na
tu stránku ten odkaz vede, tak se postav na tento odkaz, vyvolej na něm
kontextový menu, vyber možnost "kopírovat zástupce" (u mne je rychlé písmeno
r - Richard), tím máš ten odkaz opět ve schránce, vyklopíš jej v textu
e-mailu na volný řádek a je to.
Tím jsem vyčerpal asi všechny možnosti, které používám já, možnost z menu
soubor/odeslat/odkaz e-mailem tady již zazněla.
Hezký večer přeje Karel H.