[Fanda] Co dela Skype?

Vítek tapin na wo.cz
Středa Srpen 13 15:18:54 CEST 2008

Zdravím,

nedávno tu Peťo Nedorost psal o Skype, který bez našeho vědomí v rámci tzv.
supernodu zprostředkovává propojení v síti ostatních uživatelů v souvislosti
s transferem velkého objemu dat právě přes naší stanici.
Já mám zase následný problém. Najednou mě počítač začne vykonávat jakousi
náročnou operaci, která roztočí disk na plné obrátky, větrák se roztočí
naplno, teplota jádra, zákl. desky, disků, procesoru atd. stoupnou v průměru
o 10° a jede to tak pořád. Při kontrole odchozího objemu dat ovšem se nic
zásadního neděje, odchází mě cca 1,5KB, což má na svědomí Miranda.
Přes běžící operace jsem tedy Skype vypl, a věřte nebo ne, teplota všech
komponent zázračně začne klesat, ventilátor postupně začne utichat a vše se
optimalizuje do běžného, normálního chodu.
Nevíte, co ten šílený Skype může dělat za operaci, když v běžících operacích
je stále zobrazen jako Skype, čili se nedá vyvodit, co vykonává? Po
znovuspuštění Skype se daný stav nezopakuje, to až za pár dní třeba.
Je to velice podivné chování a jen skutečnost, že mám na Skype dost známých
a můžu přes něj i hlasově komunikovat konfortním způsobem mě brání v jeho
odinstalaci.
Skype mám nejnovější 3,8., systém WinVista Business, dvoujádrový procesor,
ram 2,2MHz. Systém jako takový nevykazuje náznaky spomalení, jen prostě jede
na plno z jakéhosi neznámeho důvodu prokazatelně ale zapříčiněného Skypem.
s pozdravem
Vítek