[Fanda] smart security

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Středa Srpen 13 10:48:19 CEST 2008

Zdravím vás vážení! Na úvod sa ospravedlňujem puntičkárom ak som zle uviedol
produkt, na ktorý sa chcem pýtať...
Poraďte mi prosím vás, na koľko je prístupný nevidiacim? Zdá sa, že musím
svoj komp vybaviť konečne antivyrákom so všetkými potrebnosťami na
automatickú aktualizáciu, pretože zatiaľ sa mi to podarilo len tak že síce
bola aktuálna verzia, no po určitom čase občerstvovanie prestalo a keď som
pozeral do polí kde by mali byť heslo a meno na obnovu licencie, nikdy som
tam nič nenašiel.
teda späť k mojej otázke:
Ako je momentálne prístupný s.s. od esetu pre ovládanie úplne nevidiacim?
nie sú v ňom nejaké špeciálne nastavenia s ktorými by mal problém ns. ak
inštaláciu urobí vidiaci, ktorý nepozná prístupnosti pre nás?
ďakujem za info.
mišo!!
Michal Ondruška
mi-oko na orangemail.sk