[Fanda] Web stránky

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Srpen 13 10:09:34 CEST 2008

Vážení, může se někdo podívat na web stránky

www.acer.cz

a tam v sekci týkající se servisu a možnosti stáhnout ovladače k notebooku
Acer intensa 5220? Rozbalovací seznamy jsou v dané sekci zvláštní, alespoň
když jsem to zkoušel přes Jaws a to buď verzi 5 nebo 7, zkrátka nepodařilo
se mi nastavit výběr na tento konkrétní tip notebooku a tím jsem se ani k
ovladačům nedostal. Jiný hlasák tu momentálně po ruce nemám, ale jen mne tak
napadá, že možná právě nvda si s těmi rozbalovacími seznamy může poradit líp
... Schválně, jestli k tomu někdo z vás napíše postřehy, zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail
PPARTYKA na seznam.CZ
PPARTYKA na chello.cz