[Fanda] jak rychle vytřídit velký hudební adresář

Milka milka.bed na seznam.cz
Středa Srpen 13 06:05:42 CEST 2008

Dobrý den přeji.
Vyrábím si sbírku evergreenů 50tých a 60tých let.
Dávám si tam z rozsáhlých kompilací jen oblíbené písničky. Boženka mne
naučila přes total commander senzační věc, a to přes ctrl q a šipkami dolů
losovat a přehrávat si jednotlivé písničky v adresáři. Teď tu mám ale jednu
kompilaci, která má až 500 písniček a total mi to přehrává jen každej druhej
kus. každej lichej mi oznámí jméno skladby, ale nespustí ho hrát. Zkusila
jsem, jestli to třeba není tím, že nemám písně označené, ale nic se na
situaci nezměnilo. Zase hraje každá lichá a sudé nehrajou, jen u všech
souborů počítač vzorně oznámí, že jsou soubory označeny.
Zkusila jsem také vstoupit do adresáře bez pomoci totalu a přehráváním
winampem hrály všechny píssně bezproblémově.
Je to trochu otravné ručně každou píseň zpustit a pak zastavovat mazat nebo
ručně přesouvat do evergreenů.
Je ještě nějaká možnost, jak si takové velkotřízení usnadnit?

Za každou radu děkuje Milka.