[Fanda] chyba! co to je?

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Úterý Srpen 12 23:35:22 CEST 2008

ahojte ludia mam taku dost technicku vecicku. na mojom pocitaci mi dnes
vyskocilo nieco ako ze:
Vyskytol sa problém s aplikáciou Security Platform
Management Service, a preto je ju nutné ukonči».
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
Ak by ste pracovali s informáciami, mohlo by dôjs» k ich strate.
Ak chcete zobrazi» ďaląie informácie o tejto chybe, kliknite sem.
a tak som klikla na podrobnosti a pisalo sa:
Podpis chyby
szAppName : IFXSPMGT.exe     szAppVer : 3.0.1413.1     szModName :
IFXSPMGT.exe
szModVer : 3.0.1413.1     offset : 00070ba8
Ak chcete zobrazi» technické informácie o správe o chybe, kliknite sem.
a tak som si klikla na technicke informacie a naslaa som tam:
Obsah správy o chybe
V správe o chybe budú zahrnuté nasledovné súbory:
C:\DOCUME~1\Adela\LOCALS~1\Temp\WERb49c.dir00\IFXSPMGT.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Adela\LOCALS~1\Temp\WERb49c.dir00\appcompat.txt
Zavrie»
tak som klikla zavriet a figu s toho viem.....
vie niekto zvas oco ide? dik adela
gg 4636509
icq 452305278
mail slowaczka.adelcia na gmail.com