[Fanda] rezim spanku?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Srpen 12 12:18:41 CEST 2008

Ahojte pratele,
               Mam toshiba Satelite U300 PSU30E, intelacka ABG
               bezdrat. sitovka. Nekdy se mi u notebooku stava, ze
               kdyz ho chci uspat, tak mi vyhodi systemovou chybu, ze
               pocitac nelze uspat, protoze bezdrat. sitovka je
               aktivni avsak i kdyz ji vypnu potazmo zakazu, tak stale
               jej nemuzu uspat.
                                TReba se to stava az po 2. prdchozich
                                uspesnych uspanich, ale neni to
                                pravidlo.