[Fanda] Stažení Elišky

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Úterý Srpen 12 11:01:37 CEST 2008

Ahoj Mirku,

Dá se Eliška nainstalovat do Nokie 6630 s mobile speakem 2.3?

Díky Honza

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Jaromír Vít
Sent: Monday, August 11, 2008 10:37 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Stažení Elišky

Ahoj, jde to, Bittorent 6, ale pomalu. Kolem 30 kilo za vteřinu. Též nevíme,
zda tam je i ten Infovox Desktop. Osobně bych spíš doporučil používat
audiocaptchu u zdroje. Mirek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3346 (20080811)

http://www.eset.cz