[Fanda] Ecdl

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Srpen 12 07:04:55 CEST 2008

Ještě doplním: některé úkoly  v různých modulech jsou založeny bohužel
na koukní, např. která ikona reprezentuje složku a práce s grafikou či
s grafy, ale prý je možná dohoda přes testovací středisko ECDL s
centrem ECDL připravit speciální sadu otázek, ale asi by to chtělo s
nimi projednat dopředu. Není však rozhodně podmínkou kromě zkoušek
testérů, aby byly skládány všechny moduly v jeden den. Který modul, v
jakém pořadí a kolik modulů v jeden den si určuje žadatel o
certifikát. Doporučuji si to určitě rozložit na takové tři celky podle
vlastní strategie. Zdraví Vás všechny Miloš