[Fanda] Stažení Elišky

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 11 22:45:53 CEST 2008

Ahoj,

Jaromír Vít  wrote:
> jde to, Bittorent 6, ale pomalu. Kolem 30 kilo za vteřinu. Též nevíme, zda
> tam je i ten Infovox Desktop. Osobně bych spíš doporučil používat
> audiocaptchu u zdroje.
Preto odporúčam utorrent príp iný klient, pretože v oficiálnom
bittorrent klientovi neviem akým spôsobom je možné zistiť aké súbory sa
v torrente nachádzajú. V utorrente je to možné a tak teda viem s istotou
povedať, že že sú tam oba súbory. Koniec koncov je to napísané aj v
komentáry.
K rýchlosti sťahovania len toľko, že rýchlosť bude tým väčšia, čím
viacej peerov sa pripojí. Preto buď si môžete poradiť s captchou alebo
sa vybaviť štipkou trpezlivosti.
Och a celkom som priatelia zabudol, ak používate nod 32 2.x je vhodné si
program utorrent pridať do výnimiek v programe imon. Alebo teda ako
mirek píše je možné použiť aj oficiálneho bittorrent klienta.

PV