[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 11 22:40:40 CEST 2008

Ahoj,

Ladislav Csepi  wrote:
> Keď sa už o veciach s Nvda píše, tak som si u posledných snapshotov a lepších hlasových variantov napr. rob a roobert, všimol, že pri plinulom čítaní nvda robí stále väčšie pauzi medzi riadkami, napr. v Iexploreru, či v Outlook expressu. Povedzme v poznámkači to ani necítiť, ale keď čítam maili, tak mi to celkom vadí, kdežto iné odčítaače i s Espeakom cez rozhranie sapi čítajú pekne s pauzami iba medzi vetami. Dá sa s tým raz a navždy niečo spraviť?
NVDA stále dokáže posielať text hlasovému výstupu len po riadkoch. Máme
už nejaké prototypy čítania po vetách a po odsekoch, tak možno časom sa
to dostane do snapshotov.
>    Ps: Niektoré pioložky menu nvda nie sú preložené do Maďarčiny a sú stále v angličtine napr. nástroje podmenu.
Tu je článok pojednávajúci o lokalizácii NVDA (anglicky):
http://www.nvda-project.org/wiki/TranslatingNVDA
Tu je webstránka maďarských používateľov NVDA:
http://www.eurpod.com/nvda.html obsahuje aj inštrukcie ako sa prihlásiť
do konferencie o NVDA v maďarčine. Tvorcom maďarského prekladu ako aj
správcom práve spomenutého webu je Tamás Géczy.

PV