[Fanda] Stažení Elišky

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 11 22:30:43 CEST 2008

Ahoj,

Ladislav Csepi  wrote:
> Mohol byx to demo niekto zavesiť niekam, kde by to mohol každý pohodlne stiahnuť, bez zadávania a tak...? Viacerým by to určite odlo
Neviem, či toto bude bez problémov, ale Tak mi to nedalo a vytešený, že
s utorrent 0.8 už je možné vytvárať a seedovať takzvané trackerless
torrenty som pripravil torrent, ktorý môžeme použiť na zdieľanie
inštalačných súborov demo Elišky.
Tu je torrent: http://pvdeejay.googlepages.com/Eliska.torrent
Na stiahnutie potrebujete DHT kompatibilného bittorent klienta, v našom
kraji je najpoužívanejší utorrent. Utorrent 0.7 alebo starší ale na
tento torrent nebude asi vhodný.
Stiahnutie utorrenta: http://download.utorrent.com/1.8/utorrent.exe
Lokalizácie: http://utorrent.com/download/langpacks/dl.php?build=11742
Poznánka: na webe utorrent.cz je tiež dostupný TZV. Utorrent cz, je to
ale skinami napchatý inštalátor vyššie uvedených súborov, tak že kôli
jednoduchosti odporúčam použiť originál. Česká a slovenská lokalizácia
je dostupná aj v oficiálnom súbore lokalizácií.

Nezabudnite si prečítať licenciu počas inštalácie produktov od acapela
group.

PV