[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Václav Toul cracatit na mail.muni.cz
Pondělí Srpen 11 19:42:04 CEST 2008

Tak abychom si rozuměli, nemám nic proti stezkům, ale nemuselo by se o nich
psát zrovna tady. Podobné věci z Fandy vypudily už spoustu lidí. Od toho
máte třeba Imporu nebo Pavlač. Tam si mluvte, o čem libo. Tady mi to opravdu
přijde trochu proti srsti, i když musím přiznat, že s názory, že jeden jistý
hlasák od Freedom Scientific je v našich končinách předražený musím
souhlasit.
Václav Josef Toul
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
mobil: 724 231 468
----- Original Message -----
From: "Josef Hlavinka" <hlavinka na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 7:25 PM
Subject: Re: [Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Tak já sdělím i ten svůj osobní názor, tedy zdovolením. Je jasné, že psi
štěkají, ale karavana Galopu jede dál. Ale nepřekvapuje mě, že se stesky na
cenovou politiku firem, v některé konferenci, občas objeví. A byl bych spíš
názoru, abyste si nechutná vlákna spíš vymazal, než s odporem drtil mezi
zuby. Ono to sice nepomůže, ale člověk si holt nějak ulevit musí.
Pepa H

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz