[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Srpen 11 19:53:06 CEST 2008

Keď sa už o veciach s Nvda píše, tak som si u posledných snapshotov a lepších hlasových variantov napr. rob a roobert, všimol, že pri plinulom čítaní nvda robí stále väčšie pauzi medzi riadkami, napr. v Iexploreru, či v Outlook expressu. Povedzme v poznámkači to ani necítiť, ale keď čítam maili, tak mi to celkom vadí, kdežto iné odčítaače i s Espeakom cez rozhranie sapi čítajú pekne s pauzami iba medzi vetami. Dá sa s tým raz a navždy niečo spraviť?
  Dik - L
  Ps: Niektoré pioložky menu nvda nie sú preložené do Maďarčiny a sú stále v angličtine napr. nástroje podmenu.