[Fanda] Vypadky internetu zpusobene modemem

Miroslav Lacina lacina na braillnet.cz
Pondělí Srpen 11 17:34:10 CEST 2008

Tohle se mně stává taky.
Přišel jsem na chybyčku tím když poslouchám nějaké netrádio a jdu u toho
uklízet.
Zapnu parní čistič nebo vysavač vten moment rádio stichne.

Přišel eletrikář s měřákem a naznal.
To je jasný.
Míra

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 5:15 PM
Subject: [Fanda] Vypadky internetu zpusobene modemem

Ahoj fandové. Je možné, aby mi samotný modem, přes který se připojuju na
internet, způsoboval výpadky internetu? Prostě často se mi na normálně
dostupných stránkách ukáže, že stránku nelze otevřít a výpadek se projeví i
jinde, že např. Outlook nemůže odesílat a přijímat poštu, někdy spadne
spojení na Skype, ale to není tak často a Klangoplayer hlásí, že není
dostupné připojení na internet, když dělám něco, co používá síť internet.
Jsem připojen přes router, který má čtyři ethernetové zásuvky a bezdrátové
připojení. Minulý týden jsem byl na jiném místě připojený k modemu, kde taky
bylo připojení přes ethernetový kabel a bylo přes mikrovlnou síť, můj modem
je přes telefonní linku, a tam jsem nezaznamenal jediný výpadek, takže si
myslím, že mi to způsobuje přímo modem. Budu asi muset kontaktovat O2 a
zeptat se jich na to. Možná se už taky někomu z vás stala podobná věc.
Zdraví Michal.