[Fanda] Vypadky internetu zpusobene modemem

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Srpen 11 17:15:10 CEST 2008

Ahoj fandové. Je možné, aby mi samotný modem, přes který se připojuju na internet, způsoboval výpadky internetu? Prostě často se mi na normálně dostupných stránkách ukáže, že stránku nelze otevřít a výpadek se projeví i jinde, že např. Outlook nemůže odesílat a přijímat poštu, někdy spadne spojení na Skype, ale to není tak často a Klangoplayer hlásí, že není dostupné připojení na internet, když dělám něco, co používá síť internet. Jsem připojen přes router, který má čtyři ethernetové zásuvky a bezdrátové připojení. Minulý týden jsem byl na jiném místě připojený k modemu, kde taky bylo připojení přes ethernetový kabel a bylo přes mikrovlnou síť, můj modem je přes telefonní linku, a tam jsem nezaznamenal jediný výpadek, takže si myslím, že mi to způsobuje přímo modem. Budu asi muset kontaktovat O2 a zeptat se jich na to. Možná se už taky někomu z vás stala podobná věc. Zdraví Michal.