[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 11 15:01:53 CEST 2008

A Pane Toule, vy jste to vlákno četl od začátku? "že na něj vytáhne bůh ví co, jak to
tu chtěl pan Vít." Tak abyste věděl, tak já jen reagoval na to, kdo si
začal. Pouze jsem se bránil, protože tu pán kamarát veřejně otiskl
moje psaní. Ale jestli máte pocit, že jsem si začal já, prosím, můžete
mkě vyhodidit. Mirek