[Fanda] ***SPAM*** Re: mé hry

Lukáš Vámoš lvamos na seznam.cz
Pondělí Srpen 11 13:25:17 CEST 2008

ahoj,
Je to jednoduchá logická hříčka, naprogramovaná v .net. Používá sapi, ale
pravděpodobně ji ozvučím i nějakým pěkným člověčím hlasem.
Hotová bude, až vyřeším problém s přehráváním zvuků. Visual basic.net se
učímm za pochodu, během tvorby této hry a stejně tak s vývojovým prostředím
od Microsoftu, se kterým ovšem Jaws a window eyes mluví vpravdě pohodově..
 Navíc je k dispozici spousta klávesových zkratek - jen si jich všimnout.
Už jsem psal do jednoho fóra a čekám na odpověď, protože jsem s těmi zvuky v
koncích.

Lukáš