[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Pondělí Srpen 11 09:47:18 CEST 2008

sorry, ale musím ešte reagovať:

Peter, tady je technická konference a já tu taky nebudu psát o tom, co
jsem se od koho dověděl třeba o Tobě. A bylo by toho opravdu hodně a
tu ostudu by jsi si nesl sám.

hmm, tak dokonca "hodně a na ostudu?" Myslím si, že nemáme veľmi spoločných
známych, aj keď sa teda hovorí, že každého človeka oddeľuje od ktoréhokoľvek
iného na zemeguli len 6 ľudí. Silne teda pochybujem, že by si z môjho
súkromného života vedel niečo, začo by som sa mal hanbiť a ak narážaš na
veci okolo počítačov, myslím si, že niesom onič lepší ani horší ako ďalší
ľudia, aj ako napr. ty v používaní rôznych software a tak. Preto mi opäť
nedá pokoj myšlienka, že toto si napísal ako už je u teba zvykom, len aby si
ukázal silu svojich informácii, svojej osoby a aby to teraz vyzeralo, že ty
si mal posledné slovo a ja sa zľaknúc sa potenciálu tvojich informácii omne
odmlčím a budem rád, že som rád a že namňa nič nevynesieš. Dám ti ale návrh.
Ak máš omne tak veeeľa zničujúcich informácii, napíš mi ich súkromne a
následne ti dám do konferencie za pravdu, inak to sorry považujem za ďalšie
prázdne slová, ktoré tak často používaš.

Chválím, že jsi se podílel, jak píšeš, na
> lokalizaci Jawsu nejspíše do Slovenčiny.

To som nikdy nepovedal, napísal som, že som sa podielal na testovaní českej
lokalizácie jfw6.20, to len aby nenastali nejaké nepresné informácie. A
vytiahol som to len preto, aby som ukázal, že si ani náhodou nemyslím, že
som sa podieľal na vývoji Jawsu ako screenreadera.