[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 11 01:32:34 CEST 2008

Ahoj Vítku, máš naprostou pravdu, míříš tím správným směrem a máš mojí
podporu nejen zde na Fandovi. Nebudu psát elaborát, to by mohlo zdejší
lidi otrávit, ale něco krátce. Chtěl bych se zeptat hlavně našich
slovenských kolegů, pana Nedorosta a pana Antala, zda by se k nám
nechtěli připojit. Práce je dost, chybí nám podněty pro testování,
nechcete se stát testery? Práce testera spočívá v tom, že byste
hlásili svoje postřehy a my bychom společně přemýšleli, jak problémy
řešit a společně bychom přispívali do NVDA fóra. Neviděl bych problém
v tom, vyměňovat si zkušenosti a názory zde, na Fandovi. Toto je
technická konference k tomu určená. Děkuji za pozornost, Mirek