[Fanda] diskrimináciaRe: Ecdl

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 11 00:20:28 CEST 2008

Ano, Jaws je možná ten nejlepší screenreader pro Windows na trhu. Za
verzi Standard za 895 dolarů, nebo za vezri Profi za 1095 dolarů
slušné. Ale ne za 70 tisíc Kč! Už to konečně pochopíte? A tady je
odkaz na firmu:
http://www.freedomscientific.com/fs_products/software_jawspricing.aspMirek
Tohle je obyčejná lichvařina, rozumíte mi? Z toho důvodu jsme šli do
vývoje něčeho, NVDA, aby se tyto nesrovnalosti časem zlikvidovaly.
Mirek