[Fanda] Ecdl

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Srpen 10 23:40:08 CEST 2008

Zdravím, už jsme opět u toho Jawsu. Nepřipadá Vám to diskriminující?
Copak má každý zakoupený Jaws? Nebo chtělo by se snad někomu si dávat
do funkčního stroje s NVDA dávat demo a riskovat, že mu Jaws Video
Intercept udělá ze systému něco opravdu nechutného, kde se začnou
vyskytovat Aládinovské nespecifikovatelné chyby? Mám ostrou SuperNovu
od Spektry, a vím, co ty interceptory dokážou s funkčním počítačem
udělat za hrůzy, když napřiklad potřebuji stříhat video ve střižně.
Mirek