[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Neděle Srpen 10 23:32:05 CEST 2008

V té souvislosti se dovoluji zeptat. Skenuju knihy. Používám Fine Reader 9.
Ten má spoustu nastavení, jako jistě už i předchozí verze. Má nastavení
konců řádku, konce strany a kdeco jiného. Vím, že v určitém nastavení mi
skener a OCR bere čísla stránek, v jiném ne. Skenuju do Wordu 2007. Takže
bych se rád zeptal, je-li lépe tam nastavit "konce řádkůů, nebo ne. Asi by
na to měl odpovědět někdo z Integrace, ale jistě tam nepracuji sám a někdo
zkušenější mi to vysvětlí i tady.
S pozdravem Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Martin Sukany
Sent: Sunday, August 10, 2008 7:15 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Zdravím,
a když to nevidomý nepochopí, nevadí, tohle není otázka vidění / nevidění,
jedná se hlavně o typografické konvence, kde je samotný enter chápán jako
konec odstavce, zatímco pro zalomení řádku slouží kombinace Shift+Enter.
Já osobně zastávám ten názor, že podobné věci by se měly učit v těch (již
mnohokrát prodebatovaných) kurzech obsluhy kompenzačních pomůcek.
M*