[Fanda] Ecdl

Karel Hrubes, Ing hrubes na braillnet.cz
Neděle Srpen 10 23:23:45 CEST 2008

Zdravím.
Tak ten další jsem byl pravděpodobně já. A je to opravdu maso, 7 modulů v
jednom dni fakt nedoporučuju, jak píše Jaryn, měl jsem za ten den od 10
hodin do asi 18. hodiny fakt totálně "vymyto", a to mne ještě u databází
fungoval hlasák jinak než jsem si to zkoušel dny předtím a pokud jde o
prezentace, tak PowerPoint jaksi ve verzi JAWS 8.0 trošku odmítal pracovat,
respektive také pracoval asi špatně, i když je možné, že jsem prostě po tom
divném chování Accesu trošku panikařil, ale zkoušel jsem to i později a
opraddu to nějak nefungovalo, jak má. Tak budu mít více štěstí snad při
opravách z těchto dvou modulů, zbylých 5 už mám, jak se říká, "v kapse".
Acces jak zkouším s JAWSem 9 půjde určitě a PoverPoint se v této verzi již
také chová poněku d přístupněji.
Hezký večer či dobrou noc přeeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Čajka" <jaryn.cajka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 10, 2008 11:05 PM
Subject: [Fanda] Ecdl

Zdravím,
  já dělal ECDL mimo SONS. Na první pokus jsem udělal pět modulů, nedělal
jsem Access a Power point. Ten druhý je zvládnutelný ale nechtěl jsem v
jednom dni všechno. Otázky mi četla komisařka z Prahy. Vše do 45 minut a na
první, druhý a sedmý stačila půlhodinka.
   Je to fakt těžký, v jednom uchu sluchátko, do druhého diktát, bez
monitoru a myši... Jak jinak slepejš. Už to dělal i další z nás, tak nic
není ztracený, má již každý možnost u nás si to zkusit a udělat.
   Gratulace vám průkopníkům!
Sluníčkové dny přeje
         Jaryn

Jaroslav Čajka, mobil: 603 787 406, telefon: 518 323 387
ICQ: 468579325  Skype: jaryn.cajka
www.jaryncajka.eu