[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Srpen 10 20:59:37 CEST 2008

V pořádku, jsem prakticky nevidící. Ale je docela škoda, že se s tím
nezačalo dřív. Původně jsem měl rozjednanou možnost pro všechny
nevidomé, kde by se místo modulu Power Point udělal modul Fine Reader
tak, jak to mají pro zrakově znevýhodněné v Maďarsku. Odchodem
sponzora ze scény SONS, Dmitrie Švece, vše bohužel šlo do ztracena.
Mirek