[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Srpen 10 19:08:52 CEST 2008

Ano, pokud bude mít Tomáš Valůšek pevné nervy s vysvětlováním něčeho
úplně nevidomým, tak to zajisté vysvětlí. Jen bych Vám chtěl dát ještě
jeden příklad, který je absolutní a musíte tu problematiku pochopit, i
když nevidíte. Představte si psací stroj, kde by byl jeho válec přes
celou místnost. Bavilo by vás číst tím stylem, že byste běhal po celé
místnosti sem a tam? Mně tedy ne. Mirek