[Fanda] dotaz

jan mareček marecekjohn na seznam.cz
Neděle Srpen 10 15:11:54 CEST 2008

Hezký den fandové
Potřeboval bych poradit a pomoct, včera mi notebock zahlásil chybu windousu
a chtěl pomoci f11 obnovit správnost funkce windousu s tím, že mi udělá
zálohu na místním disku  postupoval jsem dle návodu, který mi uděloval
sistém po opravě windousu mi na ploše zůstal pouze koš a nic jiného a taky
jsem můsel znova registrovat windousi. To vše by bylo moc hezké, ale nevím
jak dostat zálohu z místního disku zálohu jsem našel, ale nevím co s tím
dále a nevím jestli rozchodím winmonitor a asistenta nebo wintalkerwoice a
podobné prográmky. Budu moc vděční všem co by byli ochotni mi poradit a
pomoct moc Vám všem předem moc děkuji za užitečné rady.
S pozdravem Honza M